Zichtbaar ondernemen
Zichtbaar ondernemen

Instagram heeft de toekomst

zaterdag 15 juli 2017   1 minuut  219 woorden
Bijna 95% van de Nederlanders gebruikt minimaal één sociaal netwerk, zoals bijvoorbeeld Facebook, Instagram of LinkedIn. Dit jaar is het aantal Facebook gebruikers gedaald ten opzichte van vorig jaar. Facebook gebruikers kiezen steeds meer voor [instagram] (ook eigendom van Facebook), waardoor dit netwerk blijft groeien. Op dit moment gebruikt ruim 25% van de Nederlanders Instagram zeer actief.

Tieners trendsetters op social media

De 14-20 jarige lijken te fungeren als trendsetters op social media. Deze trends zetten langzaam door naar de andere leeftijdsgroepen. Facebook wordt steeds passiever gebruikt door de tieners, terwijl Instagram en Snapchat erg in opmars is. Dit zien we terugkomen bij Instragram, dat door 38% van de 21-35 jarige gebruikt wordt.

Social media gebruik 2016 (14-20 jaar)
  • 93% : WhatsApp
  • 82% : Youtube
  • 79% : Facebook
  • 72% : Instagram
  • 64% : Snapchat

Niet alleen jongeren

Toen [instagram] in 2013 startte was het vooral een netwerk voor jongeren tot 20 jaar, maar afgelopen jaar is het aantal gebruiker van mensen tussen de 21 en 55 jaar flink gestegen.

Instagram heeft de toekomst

Maak zakelijk gebruik van Instagram

Met de kennis dat Instagram steeds meer gebruikt wordt en de verwachting dat dit alleen maar zal toenemen, is het verstandig om zakelijk gebruik te maken van [instagram]. Wetende dat Instagram eigendom is van Facebook, is het te verwachten dat de mogelijkheden van Instagram zullen toenemen. Dat is een bevordering voor nog meer groei, dus maak zo snel mogelijk een zakelijk Instagram-profiel aan.
Wij zijn superblij en erg tevreden met de nieuwe website.
Suzanne en Stanley Scholsberg (ByScholsberg)



RvD Webdevelopment krijgt een 9 van 10
gebaseerd op 46 beoordelingen.
Tevreden klanten